Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Helg, är det då man ska vara ledig?

Publicerad 2011-10-21 16:58:41 i En bra dag

Åh, nu har jag äntligen jobbat klart för denna vecka!Skönt!
Men inte ska det bli en lugn helg för mig inte.. Har väldigt mycket planerat och jag ser verkligen framemot alla evenemang!

Ikväll ska hela familjen och se Joe Labero trolla och underhålla. Det kommer att blir magiskt på många sätt och vis.
När showen är slut och resten av familjen beger sig hemåt till Vännfors igen så ska jag bli avsläppt på Umedalen hos Sara där hon har pizza och bastukväll med flera södratjejer, både de som har spelat och spelar. Det kommer att bli riktigt trevligt att hinna träffas litegrann, även fast jag ramlar in lite för sent. Hade verkligen sett framemot att ta del av de goda, hemmagjorda pizzorna, gräddade i vedeldad ugn. Ifjol var de heeeelt underbara!

Imorgon är det 50års kalas som gäller, jag har visst blivit "musikansvarig" för hela kvällen, jag som inte lyssnar på mycket annat än det som spelas på p3. Längtar efter god mat, trevligt sällskap, roliga lekar, underhållande sånghäfte.

På söndag ska jag, lite halvseg och trött, heja fram Umeå FC till säsongens sista seger och en säkrad plats i superettan. Umeå behöver ett herrlag i någon av de högre serierna eftersom att det är en sån stor stad med många bra fotbollsspelare!

Jag skulle nog behöva några dagars vila efter denna helg, men när det är trevliga saker som står på schemat, då gör det absolut ingenting att helgen går snabbt!

Hoppas att ni får en underbar helg! :)
Kraaaam!

Kommentarer

Postat av: AKA

Publicerad 2011-10-21 21:13:40

Akta så du inte blir itusågad ikväll bara !!!!!



Trevlig helg!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela