Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Magi är magiskt

Publicerad 2011-10-22 01:15:45 i En bra dag

Åh, vilken kväll!

God mat som vi köpte med oss hem från en thailändsk restaurang.

Underbar underhållning av en magiskt underhållande Labero.
Tyvärr så blir jag nästan mest irriterad över att jag inte fattar hur han lyckas lura en så himla mycket.
Vissa tricks förstod jag, men andra var jag helt såld på......
Hur kan man få ett bord att sväva över publiken?
Andra trollerier var mer roliga än underfundiga.
Men tiden sprang verkligen iväg och jag är faktiskt nöjd! 

Trevlig "efterfest" hos Sara med härliga tjejer.

Nu ska jag försöka sova några timmar (läs 6 timmar) innan jag måste hoppa på bussen för att ta mig hem till Vännfors och de sista förberedelserna inför 50års kalaset.

Kan återkomma med mera detaljer om showen en annan dag om så önskas!
KRAMAR :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela