Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Mycket på gång

Publicerad 2011-10-17 13:48:04 i Pyssel

Har bakat en tårta inför lördagens 50-års kalas.
Fixar och redigerar sånghäfte till kalaset.

På fredag ska familjen se Joe Labero trolla bort både det ena och det andra.
Ska fråga om han kan trolla bort smärta också!


På torsdag ska jag ev till Skellefteå för att se hockey.

Avslutning med laget på Halloween och planering inför utklädnad.
Vet redan vad jag ska klä ut mig till och hoppas att det blir lika bra som jag tänkt.
Brainstormade massor med idéer med mamma medan vi var ute på promenad med hunden.
Bla. en bil, dolly parton, en svamp, en sjuksköterska som är en sjuk sköterska (alltså inte frisk), smurf mm.
Men jag vet vad jag ska vara!!! Ifjol var jag Karlsson på taket...

Nu ska jag redigera ihop lite bilder till sånghäftet :)

Kommentarer

Postat av: AKA

Publicerad 2011-10-17 19:47:55

Jamensehär ligger man inte på sofflocket direkt! Kul att höra om ditt Stockholmsäventyr haha!



Ang kryckorna så har jag inte haft dem alls inne hemma men ute känns det som jag vill ha dem länge länge! En vecka imorgon! Idag har jag varit utan smärtlindring och bara kört m is och det känns helt OK!



Men jag kan inte böja NÅT!!!! KÄnns som SPIKAR i knäet. När kom böjet för dig? Hur gjorde du? Jag hjälpre till lite med händerna men slutar när tårarna kommer... Och då är det knappt synbart att jag böjt ens...

Postat av: Viktoria

Publicerad 2011-10-18 13:18:44

Tack! Fan vad kul ;) KÖR HÅRT! Kram.

Postat av: emelie

Publicerad 2011-10-18 19:24:56

heeey. alltså hur mår ditt knä nu efter operationen? alltså, mitt känns typ precis som innan. dvs, jag har inte någon värk eller så men det knakar och knäpper och hakar sig precis som innan. min tanke är ju att det är något som fortfarande ligger och skaver där inne men det kanske är för tidigt att avgöra än. hur är det för dig?

Postat av: emelie

Publicerad 2011-10-18 19:25:26

åh,det var ju jag som skrev där uppe men från min privata blogg-adress. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela