Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Dyngförkyld och hur snuvig som helst

Publicerad 2011-09-06 22:48:24 i En mindre bra dag

Jag passar på att göra bort förkylningen 2 veckor innan operationen så inte den riskerar att bli inställd! Det gäller att försöka tänka positivt om varje sak nu för tiden. Sjukt ont i halsen och huvudet samt snuvig och ont i kroppen. Jag vet inte om ni minns när jag skrev om att jag hade så otroligt ont i min högra arm, från skuldran och ända ner mot handen så hade jag en brännande känsla varje gång någonting nuddade där. Nu har samma symptom kommit igen, så det måste ju vara förkylningar som utlöser det där... Lite konstigt är det ju, men tack o lov så brukar det gå över i samband med att jag är frisk igen! Annars så har jag inte gjort mycket idag, storm och regn gör så att idéerna sinar och lusten att hitta på någonting försvinner. Såg 2a halvleken av San Marino-Sverige och blev inte speciellt imponerad av Sveriges spel. Men en "enkel" 5-0 vinst är ju alltid bra! Godnatt på er så ska jag krya på mig!

Kommentarer

Postat av: lina

Publicerad 2011-09-07 20:41:57

Jo det känns verkligen så himla bra! Förstår nästan inte att jag som egentligen är tillbaka :)helt sjukt!



Tycker det är hemskt att du skadat dig igen :( lider verkligen med dig! Som tur är går det mesta att fixa till, och jag hoppas verkligen du får ordning på det här, så du kan stå på planen igen!



Sköt om dig

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela