Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Nu börjar bloggen göra rätt för sitt riktiga namn!

Publicerad 2011-09-08 20:34:48 i Pyssel

Ja, som ni kanske förstår via rubriken så händer det en hel del pyssel i mitt liv just nu!

Jag har bara på de senaste dagarna:

- Målat om köksbordet och stolarna i lägenheten, från träfärgat till vitt.
! Gjort detsamma med en kökspall och en ekbyrå
" Pysslar gratulationskort och pyntar tändsticksaskar
# Gjort egna torkade äppelringar
¤ Planerar en födelsedagstårta
% Tillverkat rosor i sockerpasta
& Bakat och lagat mat
/ Pysslat om mig själv och min kropp

Måste väl kanske bjuda på bilder sen så ni får se allt jag gjort! :)

Förkylningen börjar tack o lov att ge med sig lite grann!
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela