Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

6 dagar kvar och jag är förberedd

Publicerad 2012-08-22 16:38:06 i Pyssel

Var på apoteket på lunchen idag och inhandlade diverse knarkliknande tabletter.
Alvedon, någonting starkare, någonting mot blodpropp och sen den där otroooligt mjukgörande Descutan som man ska duscha i två gånger.

Så de förberedelserna är gjorda.

Sen har jag laddat ner några podavsnitt med Christer och Morgonpasset i P3, tror att de kan förgylla mina dagar!

Har ni tips på någonting bra att lyssna på, ge mig tips!
Sommarpratare? Dokumentärer? Radioprogram?
Allt är av intresse!

Kanske måste inhandla någon bra pocketbok att plöja igenom.
Tar emot tips där också!

Jag ser till att vara bra förberedd rent fysiskt och sen även förberedd med underhållning och tidsfördriv.

Kommentarer

Postat av: Sofie

Publicerad 2012-08-22 16:58:10

Jag har fastnat i hungerspelen. Lagom lättläst och riktigt bra :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela