Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Borta bra men hemma Bäst!

Publicerad 2012-08-16 16:29:58 i Vardag

Kvällen kommer att spenderas ute i solen, hemma i Vännfors hos mamma och pappa, middag och sen lukten av sågspån från vedkapningen som vi ska ta oss an.

Jag saknar det så.
Att kunna pyssla på utomhus efter jobbet.
Klippa gräs, plocka bär, kapa ved, fiska osv.
När man bor i centrala Umeå så blir allting ett enda stort projekt.
Man ska ta sig iväg någonstans, allting är inte lika fritt.

Det är tur att det bara är 30min bilresa hem till landet,
hem till mamma och pappa, hunden och katten, mormor och morfar.

Jag kan alltid komma hem!

Kommentarer

Postat av: Sofie

Publicerad 2012-08-16 17:29:25

Visst är det jobbigt att bo i stan. Tycker det är mycket skönare att få vara "hemma".
SV: Jag ska stegmarkera och får börja stödja om två veckor så länge det känns bra.
Frågade när jag borde kunna springa igen och det borde gå om 2månader. Hoppas verkligen det!

Postat av: AKA

Publicerad 2012-08-16 20:08:37

Jag är göteborgare på 23:e året men när jag åker till Umeå åker jag hem. Och sedan när vi åker tillbaka till Göteborg ja då åker vi också hem haha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela