Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Vinna eller försvinna

Publicerad 2012-08-03 12:29:01 i Fotboll

Sitter och laddar inför kvartsfinalen mellan Sverige - Frankrike.

Tror att vi får se en spännande, tuff och välspelad match.
Det gäller att Schelin och C/O taggar till, springer sönder fransyskorna och gör ett mål!

Jag imponerades av Frankrike den lilla stund jag sett de spela.
Lilla rappa, tekniska Necib, stora starka Bompastor och sen den långa backen med frisyr som påminner om Simpsons Marges hårsvall är viktiga spelare för Frankrike och de måste vi hålla koll på.

Håller tummarna för vinst och en semifinalplats där vi får ta oss an vinnaren av matchen Japan - Brasilien.

Jag jobbar medan matchen spelas, men har man två dataskärmar så måste man ju utnyttja de på bästa sätt.
På ena skärmen utförs det arbete och på den andra visas fotboll. Det gäller att vara effektiv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela