Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

En hyllning till naturen

Publicerad 2012-02-18 18:05:52 i Foto

Jag älskar att vara ute i naturen,
både sommar, höst, vinter och vår.
Att se, lukta och känna
Njuta, andas och finna ro.

Att på våren höra fågelsång,
takdropp,
och se blommorna och träden som vaknar ur sin dvala.



Att på sommaren känna solens värme,
ljumma vindar som fläktar i håret,
och se spektakulära åskoväder.



Att på hösten se trädens färgsprakande skiftningar,
plocka mogna bär,
och känna doften av en tung dimma.



Att på vintern se vackra flingor singla harmoniskt ner från himlen, bevittna norrskenets flammande gröna sken,
och att känna lycka när solen åter visar sig efter några veckors frånvaro.



Naturen är min njutning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela