Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Kex&Ost

Publicerad 2012-02-03 20:23:32 i En bra dag

Simningen blev väldigt lyckad, 3 härliga och pratglada tjejer hoppade i plurret och simmade totalt 1 km.
Det var riktigt skönt och jag tror att kroppen faktiskt känns lite lättare och mindre tung.

Följde med Emelie för att plocka upp Malin och sen bege oss mot Balder för en härlig lunchbuffé och efterrätt på det.
Trevligt att bara sitta ner och prata om allt och inget. Tiden bara flög iväg och när de andra tjejerna begav sig hemåt så stannade jag kvar på stan.

Promenerade runt i -20grader och shoppade bara ett par örhängen samt ett svart nagellack.
Mötte upp lillasyster och vandrade runt en liten stund till. Märkte att det hade samlats väldigt mycket folk på torget och där i glashuset uppträdde ingen mindre än Chris Medina. Vi hörde hans slagdänga "What are words" och sen traskade vi vidare.

Hem till lägenheten och sen dök storasyster, mamma, pappa och vovven upp, så nu har vi haft en mysig kväll med ost & kex.

En sväng till gymmet imorgon och sen vet jag inte riktigt vad som händer på kvällen.
Antingen hemmamys med lite gotta och en film, eller umgänge med några brudar.

Trevlig kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela