Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Stickförvaring

Publicerad 2012-01-07 00:31:58 i Pyssel







Jag fick ett helt gäng med stickor i julklapp och jag vet hur det brukar vara med både virknålar och stickor. När man behöver de så hittar man inte igen de, men hittar man de så saknas en eller båda stickorna av den storlek man behöver.
Så därför sydde jag mig ett fodral idag!
Mycket behändigt och framförallt väldigt smart!
Olika kanaler för olika storlekar, etiketter för att veta i vilket fack som stickorna hör hemma och snören för att knyta ihop paketet med!

Nu ska jag bara få lite inspiration till att sticka någonting också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela