Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Helg = bloggfritt

Publicerad 2012-07-30 09:26:50 i Vardag

Under helgerna är jag superkass på att blogga,
jag lämnar helt och hållet datorn, åker till stugan och bara rår om mig själv.

Därför får ni med spänning vänta med inlägg till vardagarna.

Helgen har varit fantastiskt trevlig, bra väder, härligt fiske, trevligt umgänge, god mat och bara alldeles perfekt!

Nu laddar jag inför ännu en arbetsvecka och hoppas att dessa dagar bara flyger iväg och vips så är det helg, igen!

Hoppas att ni haft en super helg :)

Kommentarer

Postat av: AKA

Publicerad 2012-07-30 10:27:15

Låter som en toppenhelg!! Hoppas veckan blir fin!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela