Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Inspiration till gymmet behövs!

Publicerad 2012-07-02 15:28:00 i Träning

Promenad på lunchen idag också,
så himla skönt att komma ut och få luft,
rensa tankarna och bara vandra.

Det var väldigt skönt, men knäet bråkar med mig,
stel och ont i baksidan.

Men det ska ändå inte hindra mig till att köra ett bra pass på gymmet.
Funderar på vad jag ska göra för roligt idag.
Någon som har någon spännande ny övning?
Eller ny spännande träningsmusik kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela