Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Förberedelser inför morgondagens discoutklädning på jobbet

Publicerad 2012-06-12 22:47:42 i Pyssel

Har fixat och grejat med utklädningskläder inför morgondagens diskotema på jobbet.

Kommer förhoppningsvis att vara sjukt snygg och väldigt mycket disco, inte alls så töntigt ful som jag känner mig ikväll när jag provade utstyrseln.

Får väl se om det blir hurrarop eller gapskratt när jag visar mig.
Vill inte avslöja outfiten ännu, bilder kommer såklart imorgon!
Kommer iallafall att ha ett stort afro! :)

Fina priser ska visst tilldelas den med bäst utklädnad, hoppas att jag kan ta hem den titeln!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela