Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Mycket att göra, men lite tid

Publicerad 2012-06-26 13:15:26 i Vardag

Det blev ingen cykling igår kväll.

Tiden försvann och när jag kom hem från träningen så var klockan runt åtta, middagen var olagad och jag hade massor att göra.
Det blev en middag iform av hopplock ur kylen, en sallad med smått och gott!

Sen var det bara att plocka och flytta saker som inte kommit på rätt plats ännu, kläder skulle vikas och in i garderober, skruva ihop skohyllor och trådbackar.

Ikväll hinns det nog inte heller med någon cykling, ortopedbesök, städa och skrubba ur gamla lägenheten och sen är nog den kvällen också slut!

Ingen som har lite tid till salu?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela