Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Nu är cykeln premiärkörd!

Publicerad 2012-03-23 10:26:05 i En bra dag

Nu är första cykelturen 2012 gjord!
Jag cyklade till dagens arbete och det blev 1,4 mil på 37min i lite lätt medvind.
Tyvärr så var vägarna och cykelbanorna osopade och det gick därför inte supersnabbt.
Vi får se vad tiden blir på hemvägen...

Jag är hela 2 månader tidigare ute på vägarna om man jämför med i fjol.
Och då fick jag ihop runt 80 mil innan cykeln blev bortställd i oktober.
I år ska jag cykla mer än 100mil har jag tänkt!
Får se hur det lyckas...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela