Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Värdelös uppdatering på ett mindre intressant liv...

Publicerad 2012-05-08 22:56:03 i Vardag

Jag är så dålig på att uppdatera nu för tiden.
All tid går till jobb, matlagning och träningar samt sömn. Vet inte om jag kommer att vara speciellt aktiv här på bloggen nå mycket längre.

Kommer nog att bli ett inlägg ibland när jag har något intressant att berätta!

Fråga gärna saker så lovar jag att skriva inlägg om det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela