Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Jempa, ibland är du inte riktigt riktig!

Publicerad 2012-09-21 17:06:21 i En bra dag

Idag gjorde jag någonting som jag aldrig i min blekaste fantasi skulle tro att jag skulle göra. Världens impulsgrej och jag chockade mig själv! Handsvett och skakis, men jag ångrar det inte!
Kommer kanske att berätta om det senare när jag inte skäms längre...

Var förbi på jobbet och bjöd på äppelkakan som bakades igår, den var otroligt god och det var ännu trevligare att träffa alla på jobbet som jag saknar så mycket!

En lunchdate med Sara, mycket snack och tiden bara sprang iväg!
En promenad och sen hemmaträning på det.

Nu blir det en lugn kväll som kanske (läs: troligtvis) avslutas på gymmet!
Skulle vilja köra ett riktigt bra överkroppspass och sen bara njuta av en stund i bastun, men vi får helt enkelt se vart kvällen leder!

KRAM på er och trevlig helg!

Kommentarer

Postat av: Biggan

Publicerad 2012-09-22 21:31:56

Berätta!!!!!!!!

Postat av: Jempa

Publicerad 2012-09-22 22:08:35

Berättar för dig imorgon Biggan! :)

Postat av: Biggan

Publicerad 2012-09-24 09:54:25

Du glömde berätta och jag glömde fråga :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela