Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Fullt ös

Publicerad 2013-04-18 11:34:40 i Vardag

Som vanligt så kan jag bara inte sitta hemma och göra ingenting.
Idag är det precis en vecka sedan jag blev sambo.

På denna vecka så har vi hunnit så otroligt mycket.
Städat ur Ds lägenhet och förråd.
Kommit hyfsat bra iordning i min lägenhet.
Satt upp gardiner.
Packat upp och tömt alla kartonger.
Köpt byrå och monterat.
Köpt sängram, ska slipas och målas om.
Köpt hylla och monterat.
Varit bortbjuden på fika och middag.
Hunnit träna lite lätt.
Varit till mormor och morfar på fika.
Sett fotboll och hockey.
Klippt och färgat håret.

Ja, vi har som hunnit allt utom att ligga i soffan och se en bra film.
Men det kommer så fort vi fått lite mera ordning hemma :)

Sen kanske det kommer en eller två på hur det ser ut i lägenheten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela