Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Det bara sväller...

Publicerad 2010-12-23 23:55:10 i Knäskadan

Inte går det bättre med mitt stackars knä.

Nu känns det som att det är flera gånger större än vad det borde vara och det blir bara stelare och stelare. Nu kan jag inte alls sträcka på det någonting och kan inte ens böja det 90grader... Det känns inte alls bra. Det verkar vara otroligt mycket vätska som har samlats och jag har fått små "utbuktningar" på knäet som jag aldrig tidigare haft. ( det syns ganska bra på bilden)

Vid min första smäll då allting gick sönder så svällde knäet nästan ingenting på en gång och inte särskilt mycket sen heller...



Så här ser mitt knä ut just nu och det sväller bara mer och mer, vackert!

God Natt på er och jag hoppas att jag får mig några timmars sömn i natt!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela