Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Mammas pyssel :)

Publicerad 2010-03-13 17:56:26 i Allmänt

Måste bara säga att Robert Broberg är så fantastisk, det märks att han börjar vara några år (blir 70 till sommaren) men han har det iallafall, att roa publiken med sina "dikter", sånger och mellanprat är han otroligt duktig på.

Jag är så glad att jag fick uppleva en live-konsert med Broberg innan hans dagar är slut!





Det är inte bara jag i min familj som tycker om att pyssla utan mycket av min inspiration och pyssellust kommer från mamma, hon är otroligt duktigt och världens bästa!

Här kommer 2 alster som hon gjort på en silversmideskurs:



Ett halsband till mig




Och en ring med texten "LIVE TO WIN"



Många kramar till er alla! :)

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2010-03-14 20:26:49

Vad kul att du också börjat blogga, blir perfekt att kunna följa med i alla dina pysselalster.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela