Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Fyrtioförsta dagen

Publicerad 2010-11-13 11:45:25 i Knäskadan

Jaha, vad ska man hitta på idag då?! Snön singlar ned och jag är sådär lagomt seg och trött idag efter en sen gårdangskväll..

Kanske att det blir att fortsätta med pysslandet som jag påbörjade igår, men samtidigt så vill jag hitta på någonting att göra. Men att gå på stan i detta väder känns inte speciellt lockande och simhallen i Vindeln har inte öppet idag.. Så vi får se vad som händer!

Idag känns det iallafall inte bra i knäet, det känns som att någonting ligger på fel plats och inte är där det ska vara. Jag småhaltar lite för att knäet går inte riktigt att räta ut helt, hoppas att det blir bättre desto längre dagen går!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela