Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Hell YEAH!!

Publicerad 2010-11-15 21:26:01 i Knäskadan

Det blev tame-fan en joggingrunda, det kändes sisådär från början så jag promenerade en bit och sen så började jag att jogga. Vilken underbar känsla, det gick inte så jättesnabbt och det blev ca 2km, men jag är så jäkla nöjd iallafall! Det tar sig! Såklart var det inte helt smärtfritt och visst kändes det instabilt, men så otroligt underbart att ändå känna att knäet pallar med en del. 

Med ett leende på läpparna hela vägen så hade jag fotbollssäsongen 2011 i tankarna, jag ska tillbaka, förr eller senare! Det kan ni ge er den på! :)


KRAMAR

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2010-11-15 22:00:36

härligt att äntligen kunna jogga lite:) Och ännu bättre att det faktiskt kändes ganska bra. Även om det känns motigt att börja om på ruta ett efter operationen så tror jag att du kommer vara så otroligt glad och stolt över dig själv när allt är över! Positivitet är ju något vi är uppfostrade med, och talesättet "ingenting är omöjligt" sitter i min ryggmärg, jag hoppas det gör det i din också:) Om det är någon som kommer vara tillbaka på planen inom en snar framtid så är det du! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela