Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Letar, letar efter en ny bil..

Publicerad 2010-11-21 16:02:07 i Just nu

Det blev tillochmed en joggingtur när jag tog mig ut för några timmar sedan, ca4km joggade jag innan jag kände mig riktigt nöjd med dagens insats. Sprang på mormor som var ute på promenad så då blev jag bjuden på fika och det kan man ju inte tacka nej till! :) såg även dagens längdskidåkning där herrarna vann stafetten och damerna blev 2a, riktigt kul att vi har fått fram så många duktiga längdskidåkare på senare år! 

Nu letar jag efter en ny bil eftersom att den röda faran (en toyota som "endast" gått 35000mil) har blivit den döda faran, det händer ingenting när man vrider på nyckel, och batteriet är på laddning så den är ju inte urladdad.. den har i och för sig gått som en kratta de senaste veckorna då man varit tvungen att växla ner till 3an för att kunna ta sig upp för en liten backe där 5an inte alls brukar vara något problem.. sitter och kollar runt på blocket och väntar på att få lite tips och råd från pappa som kan lite mer om bilar än vad jag kan.. Vi får väl se vad jag hittar och hoppas att det finns någon bil som inte är alldeles för dyr.

Är ensam hemma hela dagen då lillasyster är i Storuman och spelar hockey och mamma och pappa hängde med för att skapa lite läktarvåld. Haha, nej de är bara vanliga hederliga föräldrar och supportrar som är väldigt intresserade i all typ av sport så de är där och förhoppningsvis hejar fram laget till seger :)

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela