Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Åttonde dagen

Publicerad 2010-10-11 09:41:31 i Knäskadan

Sovit så underbart skönt i natt! Har snurrat runt och legat på mage utan att det gjorde ont i knäet, så nu går det framåt!

Kan inte riktigt böja knäet ännu men det tar säkert ett tag innan svullnaden lägger sig! Idag känns det som en riktigt bra dag, kanske att jag ska fundera på att kasta kryckorna?! Eller jag kanske måste ha de till hands om jag ska ut på längre strapatser men bara hemma så ska jag använda de så lite som möjligt, nu går jag ju nästan utan att halta också!

Nu väntar jag på att få hämtning i lägenheten av pappa och lillasyster och sen åka vidare hem till Vännfors, undra vad man ska hitta på där idag? En sväng ut i det fina vädret blir det säkert. Sen har jag köpt så fina muffinsformar
på Åhlens och Lagerhaus som jag kanske måste baka någonting gott i!



Kanske att det blir morotskakemuffins i någon av dessa söta formar!

Ha en underbar dag i det fina vädret för det ska jag ha!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela