Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Nionde dagen

Publicerad 2010-10-12 10:34:09 i Knäskadan

Oj Oj, nu är jag så less!

Att behöva sitta i alla dessa telefonköer för att kunna få prata med en person... Hm, den klassiska musiken lugnar då inte ner mig utan jag blir bara ännu mera stressad och arg. Satt säkert i 25minuter utan att komma till rätt person, sen gav jag upp! Ska försöka imorgon igen men då ska jag kliva upp tidigare och ringa då, kanske ger det mig mera tur?!

Men jag ska iallafall till Norrlandskliniken på återbesök hos min läkare på måndag, får se vad han säger då.
Knäet känns helt okej idag, lite ont i knävecket och på insidan av knäet, men jag har inte använt kryckorna idag så kanske var igår sista dagen som jag behövde de!

Idag blir det kanske en sväng till stan, mamma är ledig och skulle kanske dit så vi får se om jag orkar följa med, annars så blir det en liten promenad ute i höstsolen. Eller både och!

Idag är en bra dag!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela