Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Nittonde dagen

Publicerad 2010-10-22 09:33:17 i Knäskadan

I natt har jag sovit mindre bra, inte pga av smärta utan pga av alla tankar som har malt runt i mitt huvud. Hittills under min skadeperiod så har jag inte varit deprimerad så många dagar men nu börjar det komma mindre trevliga tankar. Har vaknat och tänkt, somnat om och vaknat igen efter en inte så lång stund. Så har natten sett ut för mig.

Det känns lite oroligt i kroppen och magen också, vet inte vad det är.

Varför skulle just jag drabbas av denna förbannade knäskada, varför skulle jag ens gå in i den där situationen där jag gjorde illa mig, varför, varför, varför? VARFÖR?

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, idag är en sämre dag, och jag skulle bara vilja ligga under täcket och gråta men jag har laddat tvättmaskinerna och sen ska jag på intersport och kolla på nya löparskor (kommer att nöta ut de jag har). Ska även träffa sjukgymnasten idag för första gången så då får vi se vad jag får för övningar.

Vill bara ha detta ogjort!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela