Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Så mycket bättre...

Publicerad 2010-10-28 22:10:38 i Just nu

..när vi är tillsammans, så mycket bättre för oss allesammans..
Ted Gärdestad – Så mycket bättre

En underbar låt och man kan inte bli annat än glad när man lyssnar på den.
Denna låt har rullat om och om igen många gånger när jag behövt lite peppning och uppmuntran.

En annan låt som verkligen har stämt in på mig många dagar är
Caroline af Ugglas – Vill inte spela glad
Känner igen mig väldigt mycket i vissa meningar, det är de dagar som är mindre bra....

Att man kan känna igen sig i så många olika låtar beroende på vilken sinnesstämning man är. Det verkar alltid finnas en låt som alltid passar in på hur man mår.

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela