Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Sjuttonde dagen

Publicerad 2010-10-20 21:06:53 i Just nu

Nu kommer det väl snart att vara den etthundrafemtonde dagen så fort som tiden går!
Idag har det varit dubbelt med pyssel!

Jag och mamma har förberett lite grann till en tårta som mammas väninna ska få när hon firar 50år på lördag, kan nog inte skriva och berätta eller visa kort för man vet aldrig om hon läser här!

I måndags pysslade jag ihop ett kort med texten "Tack för att DU finns" och sen fick alla saker ligga framme för jag orkade inte plocka bort de just då, så ikväll föll pysselandan in igen och det blev ett litet kort som jag stämplat på och haft lite glitterlim. Det blev väl helt okej, inte alltför avancerat men lagomt jobbigt idag!

Har även varit ute på en liten promenad och rastat kameran en sväng, bilder kommer någon annan dag då jag har lagt in de på datorn!

Bilder på tårtan och kortet kommer sen också

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela