Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Snart söndag!

Publicerad 2010-10-09 23:38:19 i Knäskadan

Så skönt att denna lördag snart är slut, dels för att det är match imorgon och sen så har jag haft ont i knäet hela dagen, detta är den värsta dagen sen jag gjorde illa mig. Det har ilat till flera gånger även när jag legat stilla och jag känner när jag har varit uppe och gått lite grann hur det smärtar på framsidan av knäet ner mot smalbenet och sen i knävecket.
Jag hoppas att det är bättre till imorgon då det blir en hel del hoppandes!

Det blev inte så att jag orkade följa med och handla utan mamma och pappa for på OBS medan jag låg i lägenheten och tog det lugnt. Jag lyckades laga mat till de och det blev klyftpotatis och kycklingfilé med lite grönsaker och andra tillbehör, det smakade riktigt bra!

Nu har de åkt hem till Vännfors igen så nu ligger jag bara och tar igen mig efter dagen som gått. Tyvärr så verkar det inte vara nå bra på tv så det kanske blir sängen om en stund!



några bilder från tidigare höstar...

Det blev ingen tidig kväll för min del. En tjej från laget kom förbi med glass så vi har tittat på Ps I love you och bara pratat, det blev en hel del fotboll och det känns underbart inför imorgon!

Nu ska jag se slutet av filmen och sen ta en alvedon så jag kan sova i natt också!

KRAM

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2010-10-10 12:43:40

Älskar den första bilden på ladan :) Vi ses föresten snart! Kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela