Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Tjugofjärde dagen

Publicerad 2010-10-27 16:19:35 i Knäskadan

Nu har det varit dålig uppdatering här i några dagar men det har varit så fullt upp nu när min älskade storasyster varit på besök här uppe i norr :)

Men det är nog lika bra att jag inte uppdaterat för det har inte hänt så mycket.

Hade så förskräckligt ont i magen i söndags, nästan hela dagen. Det gjorde så jäkla ont att jag inte kunde stå upp eller röra på mig, trodde nästan att det var blindtarmen eller något sådant, men jag härdade ut och gick och la mig. Sov inte många timmar och kunde knappt röra på mig, mamma trodde att det kanske var för att jag ätit ipren varje dag i 3 veckor och att nu magen sa ifrån.

Det har smärtat till och från ända till idag då det känns ganska så bra igen, tack o lov för det, magont är ju bara inte kul.

Har varit på gymmet idag och kört lite träning, promenerade en liten stund, cyklade en sväng, körde mina övningar som jag ska köra, passade även på att jobba lite med överkroppen för den är jag ju faktiskt inte skadad i! Det högg till i baksida lår när jag hade gjort klart mina knä övningar, nu känns det som en liten sträckning. Att det ska vara så himla svårt att ta det lugnt på gymmet och lyssna på kroppen.... Längtar tills man kan köra på så man blir illamående och har mjölksyra överallt!

Ikväll blir det troligtvis bio på medborgarhuset i Vännäs och filmen som visas ikväll är "I rymden finns inga känslor" har hört av så många att den ska vara bra så då måste man ju passa på att se den! :)

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela