Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Tjugosjunde dagen

Publicerad 2010-10-30 17:57:41 i Knäskadan

Imorgon är det precis 4 veckor sedan jag gjorde illa mig och det gör fortfarande ont i knäet, ställen där det gör ont varierar från dag till dag men mest gör det ont på baksidan och framsidan av knäet.

Här kommer en bild på hur mitt knä ser ut i dag.
↑↑
Det är alltså detta knä som är skadat
Tycker inte alls att det syns så stor skillnad.



Nu ska jag iväg på halloweenparty!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela