Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Inte riktigt tid för bloggen...

Publicerad 2011-04-25 09:15:48 i Efter operationen

Jättedålig uppdatering, jag vet...

Men jag har som inte riktigt lust eller tid att skriva här på bloggen.. nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva om då det inte händer speciellt mycket i min rehab eller i mitt övriga liv. 
Och sen nu när jag har börjat jobba efter sjukskrivningen så finns det inte mycket tid över till att sitta vid datorn!

Jag jobbar iallafall heltid nu och det går bra, fast jag hade inte tackat nej till att vara ledig ända fram till semestern... trivs inte hundra på mitt nya ställe där jag jobbar, så det kanske är dags att leta reda på något nytt jobb inom ett annat område!

Allting flyter på bra med rehabiliteringen och det blir minst ett pass om dagen. Igår körde jag lite backträning, 100 meter uppför på 22sek, promenad ner igen och vila i ca 1 min, upprepade 8 gånger och det var en skön träning. I lördags var jag ute på en cykeltur i ca43 min, har ingen susning om hur långt det var, men jag ska kolla med bilen någon dag så jag vet hur långt jag klarade!

På onsdag är det dags för att träffa sjukgymnasten igen, vi får väl se vad han säger denna gången och vad det blir för nytt! Tror då inte att det är dags för någon träning med fotboll ännu! Men vi får väl se!

KRAMAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela