Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

ÄNTLIGEN!

Publicerad 2011-08-25 19:21:17 i Efter operationen

Nu kanske jag äntligen får veta mer specifikt vad som är trasigt i mitt knä och vad som går att göra åt det! Har äntligen, efter mycket bråk, fått en tid hos ortopeden nu på måndag! Jag tycker att mina besvär borde ha försvunnit efter 2 månader, men de finns kvar på ungefär samma sätt som tidigare. Jag har väl kanske lyckats pressa mig lite längre när jag springer, men klarar ändå inte mer än 2-3km innan jag måste ge mig pga smärta och svullnad. Så bra är det då inte! Väntar med största spänning till på måndag :)

Kommentarer

Postat av: AKA

Publicerad 2011-08-26 08:52:31

Bra jobbat att du inte gav dig utan nu har en tid!



Trevlig helg! Och du: GOSPEL ROCKS!!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela