Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Snälla, bara några veckor till.

Publicerad 2011-08-15 18:14:02 i Efter operationen

Börjar jobba på onsdag igen efter 4 veckors semester, men visst skulle det sitta fint med några veckor till. Iallafall med detta underbara sensommar väder.
Känns som att jag gjort mycket på semestern, fast ändå så vet jag inte riktigt vart dagarna tagit vägen.

Sjukgymnastbesök idag, första besöket efter mitt bakslag i juni.
Lachmanntestet gjordes och det tog tvärstopp, sköööööönt! 
Fortfarande öm på insidan där den inre menisken ligger, så det är mest troligt att det är den som smärtar och gör ont.
Musklerna var utomordentligt fina och jag hade kört min sommarträning exeptionellt bra. 
Mr SG sa att jag bara skulle köra på med träningen som jag redan gjort och köra allt som inte gör ont! 
Så det känns väl ganska hoppfullt iallafall.

Ringa Folksam imorgon, har haft fullt upp hela dagen.

KRAM på er!

Kommentarer

Postat av: AKA

Publicerad 2011-08-16 21:55:24

Bra där! Och vilken härlig SG! Exceptionellt bra är precis det man vill höra! Grymt!



Imorrn premiärcyklar jag till jobbet!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela