Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Umeå - Sundsvall tor

Publicerad 2011-08-22 06:17:44 i Just nu

Att försöka sova på en buss brukar i vanliga fall inte vara speciellt lätt. Mycket ljud, krängningar, svängningar och vibrationer. Att bara försöka hitta en bekväm ställning att slumra i är nog svårt. Ännu svårare är det när man har ett träben som inte går att bryta som man vill eller som inte klarar samma ställning mer än 10 minuter. Det blev nog ingen tupplur för mig på den här bussresan... Åker mot IKEA för att gå någon timme där och sen slår jag följe med min storasyster som bilar upp från Sthlm och tar mig hem mot Umeå igen. Jag kommer definitivt att somna ovaggad ikväll efter att ha klivit upp 04.30... Hoppas att ni får en superbra dag! :)

Kommentarer

Postat av: AKA

Publicerad 2011-08-24 20:16:59

Blev det nån power shopping? ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela