Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Härligt trött!

Publicerad 2011-07-24 12:12:31 i Efter operationen

Åh! Kom precis hem från Tenton där jag körde på ett riktigt bra benpass med lite armar, mage och rygg. Fokus låg på benen idag.

Det är sån härlig känsla när man kör så mycket att benen skriker, skakar och ber en att sluta, men ändå så plågar man sig själv och kör några repetitioner till! Härliga känsla.
Jag sprang (ja, sprang) 2km som uppvärmning och det gick faktiskt helt okej! Känner att jag inte riktigt får ut löpsteget och inte sätter i foten så långt fram, men jag gjorde det utan större smärta och bestämde helt själv när jag skulle ge mig. Mitt knä fick inte bestämma över mig idag.

Är lite skakis nu i både benen och armarna så det är dags att slänga ihop lite käk och hoppa in i duschen och bara njuta!

Det blir nog inte så mycket annat för mig idag, vädret är grått och tråkigt, så det kanske blir att krypa ner i soffan framför en film :)

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela