Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Jag gör bara saker jag mår bra av!

Publicerad 2011-07-31 19:47:56 i Efter operationen

Jag har varit lite dålig på att uppdatera här på bloggen nu.

Men jag har bara tagit det lugnt, träffat folk som jag mår bra av och bara göra saker som får mig på bra humör.

Jag känner att jag börjar få tillbaka en del av glädjen som jag helt tappat. Men det är fortfarande en bit kvar innan jag är tillbaka som den glada, positiva människa som jag brukar vara!

2 veckor kvar av semestern och jag ska bara fortsatta att göra roliga saker.

På tisdag åker jag upp till fjällen för att fiska, fota och bara må gott. Där stannar jag till fredag och sen på måndag åker jag och mormor till Stockholm för att hälsa på min underbara storasyster!

Dålig uppdatering väntar, men sen får ni bilder och uppdatering om hur det går.

TACK för alla peppade ord och kramar, det betyder så himla mycket!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela