Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Lite för mycket

Publicerad 2011-07-09 12:27:50 i Efter operationen

Idag är en mindre bra dag...

Somnade inte förrän vid 2 igår kväll och vaknade halv 9 av att det var 30 grader i mitt rum...

Mitt knä och jag är inte kompisar idag... det är ont och smärtar.. Kanske att det beror på 3 1/2 timme på Vännäsdagarna styrandes på en rullstol med passagerare eller mina 2,8 mil på cykel...

Jag gjorde inte alla kilometer på cykel på en gång utan delade upp det och cyklade först 1 mil innan jag for på V-dagarna och sen cyklade jag 9 km till mitt kvällsjobb och sen hem igen.. På hemvägen gick det snabbt och jag hade en snitthastighet på 30,5km/h och avverkade de 9 km på 17.40 (Har en cykeldator men vet inte riktigt hur tillförlitlig den är, men jag går efter den iallafall)

Har nu varit ute och klipptgräset en sväng och sen ikväll blir det väl att se vad Vännäsdagarna by night har att erbjuda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela