Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Jag känner mig överkörd idag!

Publicerad 2011-05-06 22:48:54 i Efter operationen

Vaknade med halsont och sen har det bara gått utför resten av dagen... ont i huvudet, snuvig, ont i halsen och öm i hela kroppen..

Så inte blir det några dubbla träningspass idag inte... har varit ute i skogen på en promenad iallafall och det var underbart härligt!

Jag jobbade imorse 7.15-8.15, sen for jag hem och la mig och sov i någon timme, jobbade igen 11.30-15, hem för att sova någon timme till och till sist jobb 17.15-21.15...
Och nu känner jag mig helt död!!! 

Jag är påväg i säng redan nu, även fast det är fredagkväll och sovmorgon imorgon! Men jag orkar inte hålla mig vaken längre. Hoppas på måååånga timmars sömn så att jag tar igen lite av veckans förlorade och sen att jag blir frisk snabbt!

Jag tror att jag blivit sjuk för att min kropp inte är van vid allt som jag gör nu på dagarna. Jobbar tidigt för att stressa iväg till nästa jobb och sen blir det mycket mindre sömn än vad jag behöver! Men vad ska man göra när man har ett schema som innebär tidiga mornar och kvälls arbete?!

Aja, jag ska försöka att kurera förkylningen snabbare än snabbt så att jag kan träna snart igen! Är ju inne i värsta flowet nu med flera träningar varje dag och en relativt pigg kropp!

Matchdag imorgon mot Gideonsberg borta..
Men jag önskar mina tjejer stort LYCKA TILL och hoppas på ännu en 3-poängare!

KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela