Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Hjärnan går på högvarv

Publicerad 2011-10-11 20:54:30 i Allmänt

Jobbar nu ikväll och har faktiskt turen att kunna lyssna på den viktiga fotbollsmatchen mellan Sverige- Holland. Just nu är ställningen 1-1 och jag har tyvärr tippat förlust med 1-3.

Jag har bakat en kaka ikväll och därför har kvällen gått väldigt snabbt! Skönt! :)
Men jag har tyvärr jobb kvar hela veckan, just nu skulle jag inte tacka nej till några dagars ledighet eller en utlandsresa.
Jag får väl ladda inför helgens trevligheter i Sthlm istället. Sista matchen för säsongen och sen har vi lite avslutning med laget som avslutas på Café Opera. Det kan inte bli annat än en mycket trevlig helg när man får umgås med alla underbara brudar!

Har så mycket i mitt huvud nu, funderingar hit och problem dit.
Hoppas att några av mina problem snart blir bra och att jag kan bestämma mig om vad jag ska göra i vissa funderingar. Men det kommer väl eftersom!

Nu slutar jag snart jobba för idag och ska skynda mig hem för att se så mycket som möjligt av andra halvlek! Heja SVERIGE!

Kommentarer

Postat av: AKA

Publicerad 2011-10-12 16:45:43

Hoppsan hejsan det blev ju seger!!!!



Jag har tagit mitt nya korsband med på en tur runt kvarteret and she liked it! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela