Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Bilder från meniskoperationen

Publicerad 2011-09-22 10:54:45 i Efter operationen




Min sköna säng som jag tillbringade många timmar i.


Väldigt ful i fula sjukhuskläder.
En vit klänning med blåa prickar och öppen rygg.



Knäet efter lokalbedövningen.



Jättedålig bildkvalite, men här är också efter lokalbedövningen, kolla bulan!



Lokalbedövningen från en annan vinkel.
Man ser lite svullnad rakt ovanför mitt korsbandsärr.



Tillbaka i sängen igen efter operationen och med ett bandage runt mitt opererade knä.



Samma kväll som operationen såg det ut sådär.
Det har blött igenom en del, men plåstret får sitta kvar ett tag till innan jag byter det.



Och igår såg det ut såhär.
Det är ganska svullet och man ser väl det mesta av svullnaden just ovanför plåstret till vänster.
Ska (eller måste) raka benet någon dag, nu vågar jag göra det utan att vara rädd för sår.

Det här var de bilder jag hade att bjuda på just nu, det kommer säkert flera längre fram om bla svullnad och sen vart hålen är gjorda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela