Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Det där är min väg!

Publicerad 2011-09-10 17:12:22 i Efter operationen

Har varit ute på en lång cykeltur idag och passerade denna härliga skylt! Var bara tvungen att stanna och ta ett kort på den. Totalt 4,7 mil på 1 timme och 46 min. En ganska trevlig sträcka med lite kuperad terräng. Jag hoppas nu att inte förkylningen blir värre.

Kommentarer

Postat av: Aka

Publicerad 2011-09-22 14:31:26

Underbar bild!!!!! Får jag låna den? Känns som det kan behövas m tanke på vad som väntar. Jag pendlar mellan att vara redo o vettskrämd men mest försöker jag klämma in allt just nu innan operationen haha. Jag hängde inte med på att du skulle opereras igen. Gumman du är så tapper. Min förebild!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela