Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Kallakallacka

Publicerad 2011-09-18 10:20:42 i Just nu

Underbart vackert väder idag.
En tur på cykeln blir det med största sannolikhet.
Men jag har inte bestämt vart ännu. Det blir ingen superlång runda.

Ska göra klart tårtan till mormor och sen bege sig dit för att äta pizza med delar av släkten.
Tror inte att det hinns med så mycket annat idag.

Måste bara berätta att jag väntar in en ny istid.
Iallafall mitt högra ben är redo.
Vågar inte raka det innan operationen.
Med min otur så skulle jag lyckas slinta med rakhyveln och fixa ett sår.
Det får fortsätta växa och jag får ta itu med det senare.
Drömde inatt om att jag fått världens sår på knäet och att operationen blev inställd.
Och det vill jag ju inte ska hända.

Nu ska jag sluta svamla och göra någon nytta istället.

Ha en fin söndag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela