Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Trasigt!

Publicerad 2011-09-05 10:34:31 i Knäskadan



Såhär ser min skada på den inre menisken ut!
Sen hur lång eller kort sprickan är får jag först veta under operationen.
Dagen närmar sig och det är lite drygt 2 veckor kvar.
Längtar absolut inte efter den stora sprutan med lokalbedövning som gjorde sjukt ont och dessutom skulle stickas in på 3 ställen. Huvva!
Ska bli otroligt spännande att få vara med och se hur det ser ut inuti ett knä och vad som ska göras.
Att promenera därifrån några timmar senare, utan kryckor och förhoppningsvis ett "helt" knä igen känns ruskigt bra!
Får väl se när jag kan springa och hoppa igen, men det är en bit påväg iallafall

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela