Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Matchdags igen!

Publicerad 2012-04-04 15:58:18 i Efter operationen

Träning måndag och tisdag för att ikväll spela match igen!
Denna gång står ett pojklag för motståndet och det kommer
att bli en riktigt tuff match, de brukar vara väldigt duktiga!

Jag hoppas på några minuters inhopp ikväll också, får se
om det går bättre denna gång :)

Annars har träningsveckan varit mycket bra.
Kroppen är pigg, fotbollskänslan börjar hitta tillbaka, passningarna
och brytningarna börjar bli bättre.

Igår på träningen spelade vi 7 mot 7 där jag fick spela mittback,
det gick sjukt bra. Bästa träningen sen skadan!!!

Middag nu och sen ladda upp inför några minuters fotbollsspelande!

Ha det BÄST!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela