Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Hoppet lever

Publicerad 2012-08-02 19:00:40 i Knäskadan

Även fast jag kanske hade på känn att jag inte skulle få något svar ang försäkringen och operationstid idag, så har jag hoppats in i det sista att få veta någonting. Bara ett svar att "Vi har tagit emot ditt ärende" eller någonting liknande hade jag hoppats på. Men min mailkorg har varit stilla och tom. Imorgon får jag hoppas igen och sitta på nålar hela dagen. Skulle vara otroligt skönt att bara få veta någonting. Hade tänkt mig ett besök på gymmet ikväll, men jag känner att både kropp och huvud behöver en lugn kväll. Det blir godis och tv-mys med en fin vän istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela