Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Kraschade i soffan

Publicerad 2012-08-14 21:35:37 i Allmänt

Vet inte riktigt vad det varit med mig idag, har varit trött, riktigt trött och sliten.
Kanske blev det för mycket i helgen och jag fick aldrig tid att vila upp mig riktigt.

När jag kom hem från jobbet så var jag rejält trött, det har varit så mycket idag och efter middagen då jag kunde slappna av en stund så kraschade jag i soffan.

Somnade vid 19 och vaknade knappt två timmar senare.
Cykelturen blev med andra ord inte av.

Nu ska jag försöka att gå och lägga mig på riktigt för kvällen och sova igen lite missad sömn.
Kommer säkert inte att sova till halv 7 imorgon bitti, men jag blir inte göralös om jag vaknar för tidigt.
Har ett diskberg som måste tas omhand.

Godnatt och bättre träningslycka imorgon!

Kommentarer

Postat av: Sofie

Publicerad 2012-08-15 17:19:21

Tack! Fast det var ju inte korsbandet i knät ;)
Tänker på dig för det måste vara mycket tuffare att genomföra en till knäoperation!!
Men du är stark och fixar det :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela