Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Nu är det dags!

Publicerad 2012-08-28 06:07:11 i Operationen

Har sovit bättre än förväntat och nu ska jag bara duscha en sista gång i descutanlösningen, packa ihop det sista och sen åka iväg och hämta storasyster som får skjutsa mig till Sportsmedicine.

Det är ju äntligen dags för mig, äntligen ska jag få mitt träben fixat en tredje gång.
Detta ska vara den sista gången som jag ligger under kniven med mitt högra knä. Nu får det helt enkelt vara nog med skador!

Jag tackar hundra gånger om för alla fina kommentarer och lycka till hälsningar. Blir rörd av många kommentarer, ni är ju bara så fina!

Nä, sista rycket här hemma innan jag åker iväg.

Återkommer med ett inlägg när jag är färdigopererad och mår så pass bra att jag kan skriva.

Det kommer att gå bra det här, det måste det göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela