Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Öm, ömmare, ömmast

Publicerad 2012-08-28 21:44:49 i Efter operationen

Nu tror jag att lokalbedövningen börjar klinga av.
Fått mer ont även fast jag tagit de värktabletter jag ska ta.
Letade fram mitt isbandage som jag fick vid förra korsbandsoperationen och kör med det och högläge.

Det har slitit till rejält i vänster baksida några gånger, känns som att någon slår en med ett baseballträ. Det stramar även lite i operationssnittet där man plockade ut hamstringsenorna.

Jag är otroligt öm vid hålet på ovansidan knäet där man drog ut verktyget som korsbandet fästes med.
Känner av knävecket och på insidan av knäet.

Ja, öm lite överallt och snart ska jag försöka sova några timmar för att vara hyfsat pigg till återbesöket på Sportsmedicine kl10.
Då får jag träffa sjukgymnasten och rehabiliteringen kan starta på allvar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela